Autorius: Karolis Žukauskas Šaltinis: https://www.facebook.com/zalza... 2023-11-20 00:44:00, skaitė 840, komentavo 11
Ok, vartotojams vis tiek liko galimybė boikotuoti šias prekes ir jų nesirinkti - ką, tikiuosi, visi blaivesnio mąstymo asmenys ir darė. Bet, pasirodo, mums už akių buvo sužaista Viči partija ir prekybos tinklai Viči produkciją pakišo po savo privačiomis etiketėmis - Maximos “Well done”, LIDL “Nautica”, Norfa - “Kolumbo”, IKI ir RIMI su atitinkamais pavadinimais. Prekybos tinklai žinojo vartotojų nuomonę apie Viči, nepasaint to, surizikavo apgauti - apgaulė, nors ir vėlokai, išlindo. Pasekmės irgi atėjo.
Nematau kito atsako, tik kaip boikotuoti visus minėtus privačius prekybos tinklų ženklų produktus - nors jie ir teisinasi, kad Viči produkcija baigiasi arba sudaro tik mažą dalį tarp visų privataus ženklo gaminių, bet ne vartotojo pareiga yra skaityti smulkiausias etiketes prekybos centre ir ieškoti, kur užmaskuoti Viči. Jei norėsiu padėti rusams kariauti - galėsiu pirkti gaminius su Viči etikete, o ne ieškoti užmaskuotų. Jei noriu boikotuoti - nepakišinėkit man kiaulės.
Nepamirškit ir pačių Viči prekės ženklų, su kuriais nevertėtų teptis rankų: Vici, Rido, Columbus, Trejos girnos, Esva. O jei kas norit ieškoti jų paslėptų po privačiomis etiketėmis, ieškokite Viči kodo LT 68-07 EB. Beje, Charlie Pizza, Sugamour, Manami, Katpėdėlė, La Crepe, Guacamole irgi gimė Viči tinkle, nepamirškit.
Beje, gal kas girdėjot, koks yra naujausias gal jau 86-as Matijošaičio atsakymas apie tai, kodėl vis dar nepavyksta palikti rusijos rinkos?