Autorius: Blogeris Zeppelinusas Šaltinis: https://www.facebook.com/photo... 2015-05-27 02:38:11, skaitė 5427, komentavo 1
Briuselyje Lietuvos interesus ginantys biurokratai po sunkios darbo dienos atvykę į oro uostą sužinojo, kad savaitgalio planus jiems teks keisti. Mat mylimas Zuoko kūdikis Air Lituanica paskelbė nutraukiantis paslaugų teikimą nuo penktadienio popietės.
Sprendimas nei netikėtas, nei nelauktas. Visiems buvo aišku, kad tas 30 tūkst. lt. per dieną eikvojantis pinigų fontanas anksčiau ar vėliau užsidarys. Bet kodėl tai buvo padaryta tokiu nepatogiu ir nepagarbiu klientams būdu? - štai kas domino po Briuselio oro uostą besiblaškančius eurobiurokratus. Vos vakar įsigijusius bilietus ten ir atgal. Ten nuskrido, o jau atgal nebegrįžo.
Keisčiausia buvo tai, kad įvairiausių kelionių agentūrų darbuotojai dorai nieko nei žinojo, nei galėjo padėti. Šurmulys ir sambrūzdis kilo ne juokais. Galų gale vienus išgrūdo nakvoti į Rygą, kitus paguldė čia pat oro uoste ant suoliukų, o sumanesni dar spėjo nusipirkti bilietus į kitus reisus į Vilnių.
Kodėl nebuvo galima iš anksto paskelbti apie tai, kad nuo tam tikros dienos Air Lituanica nutraukia teikti paslaugas? Juk žmogeliai tuomet nebūtų skridę ir įstrigę kažkur Europos gūdumoje. Gi dabar kas antras graudenosi pirkęs bilietą vos vakar - o šiandien jau nebegali grįžti ir tenka nakvoti Rygoje ant suolelio.
Negi nebuvo galima atlikti tos neišvengiamos skraidinimo paslaugų teikimo nutraukimo procedūros kažkaip oriai?
Paskutinį kartą tokią betvarkę ir žmogelių nepasitenkinimą Europos oro uostuose buvo galima stebėti išsiveržus Islandijos vulkanui Kleckofjordapendikudliui ar kažkaip panašiai.
Bet ten buvo gamtos stichija, force majore. O dabar - eilinis pasityčiojimas iš žmonių.