Laurynas Ragelskis LDiena.lt vardu viešai atsiprašo Delfi.lt, jo žurnalistų, vadovų, valdytojų ir savininkų

LDiena.lt domeno valdytojas Laurynas Ragelskis viešai atsiprašo visų UAB „Delfi“ žurnalistų, darbuotojų, vadovų ir/ar valdytojų

Aš, Laurynas Ragelskis, būdamas sveiko proto ir stiprios sveikatos nuoširdžiai atsiprašau visų UAB „Delfi“ darbuotojų: žurnalistų, fotografų, vertėjų, kopypastintojų, biuro administratorės, kompiuteristų, ūkvedžio, valytojos bei vadybininkų, o taip pat jų vadovų ir galiausiai – direktoriaus Vytauto Benokraičio.

Atsiprašau už kiekvieną žodį, kurį kas nors ir kada nors yra publikavęs LDiena.lt adresu veikiančioje naujienų ir straipsnių publikavimo savitarnos sistemoje.

Išskirtinai atsiprašau už kiekvieną juos, jų darbovietę ir jų savininkus įžeidusią, apšmeižusią, pažeminusią frazę, teiginį, apibūdinimą bei metaforą.

Atsiprašau už kiekvieną gėdos ašarą, kuri nuriedėjo jų skruostais, beskaitant tai, kas buvo perpublikuojama iš kitų internetinės žiniasklaidos šaltinių arba publikuojama tiesiogiai adresu LDiena.lt.

Naudodamasis man atsiųsta UAB „Delfi“ direktoriaus Vytauto Benokraičio pretenzija (pridedama apačioje), aš atskirai atsiprašau už kiekvieną joje paminėtą pretenzijos pareiškėjo apšmeižimo ir pažeminimo atvejį:

Atsiprašau už iš BukimeVieningi.eu perpublikuoto straipsnio „NATO kontroliuojami delfiai, ruošia kvailių armiją prieš Rusiją“ antraštę ir pareiškiu, kad naujienų portalas Delfi.lt, jo žurnalistai ir jo valdytojas UAB „Delfi“ niekada nebuvo ir nėra kontroliuojami NATO. Taip pat naujienų portalas Delfi, jo žurnalistai ir jo valdytojas UAB „Delfi“ niekada neturėjo tikslo ruošti kažkokią armiją prieš Rusiją.

Atvirkščiai, naujienų portalas Delfi.lt visomis savo išgalėmis siekia taikos ir harmoningų, broliškų santykių tarp broliškų lietuvių ir rusų tautų.

Pareiškiu, kad tame pačiame straipsnyje iškeltas teiginys esą „Delfiai, 15min yra valdomi ir prižiūrimi JAV. Smegenų plovimo spec. organizacijos paruošia juos dabarčiai ir ateičiai.“ visiškai prasilenkia su realybe – portalą Delfi.lt, jo žurnalistus, vadovus ir jo valdytoją UAB „Delfi“ valdo visai ne JAV, o dabarčiai ir ateičiai juos ruošia irgi visai ne specialios organizacijos.

Šio straipsnio pabaigoje yra daromos išvados, cituoju:

„Norintiems suprasti kaip veikia V.Putinas, pradžiai reiktų išstudijuoti VSK (visuomenės saugumo koncepciją), nes iki šiol nei Delfiai, nei 15min nesugebėjo atspėti nei vieno V.Putino žingsnio į priekį.

Ne tik durnalistai, bet ir Lietuvoje ir JAV esantys politikai masto pačiu žemiausiu (kariniu) prioritetu, nes kitų nežino.

[…]

Norime pasufleruoti ir padėti durnalistams, V.Putinas nepuls Lietuvos, o padarys viską, kad Lietuva pati pasiprašys prijungiama prie Rusijos. Tai bus padaryta labai paprastai ir tai neina kalbas apie kažkokias sankcijas… Delfių ir 15min durnalistams nėra nei menkiausio šanso atspėti ar nuspėti savo šabloninėmis (biblinio tipo) žiniomis.“

Aš kategoriškai pareiškiu, kad UAB „Delfi“ samdomi žurnalistai yra ne durnalistai, „mąstantys pačiu žemiausiu prioritetu, nes kitų nežino“, o patys profesionaliausi savo srities atstovai, puikiai išmanantys visus šešis Visuomenės Saugumo Koncepcijos, kurios teorine baze naudojasi Vladimiras Putinas, valdymo prioritetus – pradedant nuo žemiausio karinio, baigiant aukščiausiu metodologiniu.

Aš atsiprašau už straipsnyje „Lietuvos valdžiukė toliau pakišinėja Lietuvą į vakarų organizuojama mėsmalę. Lietuvos `elitui` reikia gydyt galvą“, kurį LDiena.lt adresu publikavo tinklapio lankytojas slapyvardžiu „Vincas“, pateiktą tokią tikrovės neatitinkančią ir įžeidžiančią informaciją, cituoju:

„Jūsų dėmesiui dar vienas delfiukų perliukas apie mūsų valdžiukės atsisakymą bendrauti su galva, kam delfio propagandinė mašina aktyviai padeda. Čia jau matosi gan rimti šizofrenijos požymiai. Reikia skubiai padėti, nes šyza labai smarkiai progresuoja, o pasekmės gali būti rimtos ir kentėtume dėl to mes visi. Mes operatyviai skubame į pagalbą ir kad liga neprogresuotų toliau, pradėkime nuo esmės – imkime daiktus vadinti savais vardais. Apačioje delfiukų straipsnis su pataisytomis prasmėmis, nes tai ką rašo delfis reikia suvokti priešinga prasme“

Su giliausia pagarba ir didžiausiu apgailestavimu pripažįstu, jog Delfi.lt, laikosi Lietuvos žurnalistų ir leidėjų etikos kodekso, pasitvirtinto Visuotiniame žurnalistų ir leidėjų susirinkime 2005 04 15 (kuriame, deja, LDiena.lt atstovas nedalyvavo ir todėl negalėjo nei jo pasitvirtinti, nei pasirašyti) ir jau vien todėl skleidžia pačią teisingausią, tiksliausią ir objektyviausią informaciją Lietuvos viešojoje erdvėje. Dėl to vadinti Delfi.lt portalą „propagandine mašina“ nėra jokio pagrindo. Lygiai kaip ir nėra pagrindo teiginiui, kad „tai ką rašo delfis reikia suvokti priešinga prasme“.

Atsiprašau už tokį klaidinantį ir neteisingą, taip tiksliai ir visapusiškai informaciją skleidžiančio naujienų portalo Delfi.lt apibūdinimą ir prašau viską, ką rašo Delfi.lt žurnalistai suvokti tiesiogiai ir pažodžiui, ir net nedvejojant priimti visą portale Delfi.lt skelbiamą informaciją už gryną pinigą.

Toliau atsiprašau už, nežinia ar to paties, ar kito anonimo, tik prisidengusio tokiu pačiu slapyvardžiu, tyčinį užgaulų pažeminimą, straipsnyje „Žiniasklaida tarp eilučių: Delfis ragina įsigyti ginklų (o paskui paragins panaudoti)“, pavadinant Delfi.lt, cituoju: „informacijos pamazgų duobe“.

Kategoriškai pareiškiu, kad jeigu Delfi.lt iš tikrųjų būtų, kaip teigia autorius „informacijos pamazgų duobė“, tuomet jame negalėtų lankytis rekordinis skaitytojų skaičius – virš milijono per mėnesį! Nebent pripažintume, kad Lietuvoje gyvena virš milijono kiaulių ir paršų, kuriems malonu leisti laiką „informacijos pamazgų duobėje“. O tai yra netiesa a priori.

Taip pat atsiprašau už šiame straipsnyje portalui Delfi.lt inkriminuojamus kaltinimus raginimais įsigyti ginklų. Nors, nematau nieko blogo, jeigu žmonės, įsigiję ginklus panaudos juos pagal paskirtį: pavyzdžiui, sportui, medžioklei, savigynai, parazitų naikinimui.

Atsiprašau ir už paskutinius minėto straipsnio žodžius, cituoju:

„Tai va, delfis švenčia savo gimtadienį, o aš jiems nuoširdžiai linkiu nudvėsti, kadangi jie planingai bando užlenkinėti Lietuvių tautą (nepainiokite su išverstaskūrių buvusių komjaunuolių, o dabar aršių rusofobų šutve vadinama valdžia).“

Atsiprašau už įžeidimą „aš jiems nuoširdžiai linkiu nudvėsti“, nes dvesia tik galvijai, o juk UAB „Delfi“ dirba ne galvijai, ne gyvuliai ir ne žvėrys, o biologinė homo sapiens rūšis, taip vadinami žmonės.

Atsiprašau už Artūro Račo, Faktai.lt naujienų portalo vyriausiojo redaktoriaus, straipsnyje „“Delfi” ir TS-LKD santykiai: “business as usual” ar paprasčiausia prostitucija?“ pateikiamas autoriaus prielaidas ir nuomones apie UAB „Delfi“ vykdytą prekybą poveikiu – kas yra sunkus nusikaltimas, baudžiamas pagal 226-ąjį BK straipsnį.

Autorius paskleidė informaciją, cituoju:

„Dažnai sau pagalvodavau, kad tarp “Delfi” ir TS-LKD esama kokių nors sutarimų, galbūt net turinčių konkrečią finansinę išraišką arba patenkančių į BK 226 straipsnio apibrėžimą, tačiau tie pagalvojimai taip ir likdavo pagalvojimais, nes jokių įrodymų neturėjau.

Bet turėjau pagrindo manyti, kad prielaidų “Delfi” ir TS-LKD ne visai švariam bendradarbiavimui esama. Mat abi šalys patyrimo tokiuose reikaluose kaip ir turi.

[…]

Bet šiandien jau manau, kad galiu teigti, jog buvau teisus – “Delfi” ir konservatorių santykiai yra išskirtiniai. Ir aš drįsčiau juos įvardyti kaip “Delfių” parsidavinėjimą. Nežinau tik ar už pinigus, ar už kokias nors kitas gėrybes. Gali būti, kad teisingi abu atsakymai.

Tai kas gi įvyko, kad mano nuomonė pasikeitė? Ogi Vilniaus mero rinkimų kampanija.“

Deja, aš pats neturiu jokios patirties prekiaujant poveikiu, todėl negaliu objektyviai vertinti, ar Vilniaus mero rinkimų kampanija, ir jos metu vykdyta Delfi.lt visuomenės informavimo politika (kuri be abejo buvo etiška, tiksli bei objektyvi), galėjo pagrįsti tokius autoriui kilusius įtarimus.

Tačiau aš besąlygiškai atsiprašau tiek už autoriaus teiginius, apie tai kad UAB „Delfi“ valdomas naujienų portalas prekiavo poveikiu ir atliko TS-LKD politinės partijos prostitutės funkcijas, tiek už skaitytojų mintis bei fantazijas, kurias jiems sukėlė šie teiginiai.

Atsiprašau už Gintauto Baranausko straipsnyje „Kaip mus kvailina“, publikuotą pavadinimu „Delfio manipuliatorius atvirai pasakoja, kaip jie kvailina mases“, patį pavadinimą ir pirmąją pastraipą, cituoju:

„Kas geriau negu patys masių kvailintojai gali išmanyti manipuliavimo metodus ir principus? Puiku, kad profesionalai atvirai dalinasi savo įdirbiu ir perspėja, į ką reikia kreipti dėmesį, vartojant tokias masinio manipuliavimo protais priemones kaip delfi.lt, lrytas.lt, 15min.lt, LRT ir taip toliau.“

Teigiu ir tvirtinu, kad įvardinti Delfi.lt „masinio manipuliavimo protais priemone“ yra neteisinga, klaidinga ir šmeižikiška, nes Delfi.lt ir jo žurnalistai, ne manipuliuoja protais, o juos užpildo teisinga ir kaip jau ne kartą pabrėžta, išskirtinai etiška ir visapusiškai objektyvia informacija. Išskirtinai atsiprašau visų Delfi.lt žurnalistų, pagalvojusių kad apibūdinimas „masių kvailintojai“ yra apie juos. Tai baisus nesusipratimas, juk jie, būdami žurnalistinės sąžinės ir minčių tyrumo etalonas Lietuvoje, negali net nutuokti apie manipuliavimo metodus ir principus, todėl iš esmės niekaip negali svarbios masių kvailintojų misijos.

Labai atsiprašau už straipsnio, publikuoto Andriaus Dzidoliko vardu, „Kaip interneto naujienų lyderis “Delfi” žudo Europą?“ šmeižiančią antraštę, bei įspūdžiui sustiprinti neteisėtai panaudotą nuotrauką. Nuotrauka artimiausiu metu bus pakeista į įspūdį susilpninančią.

Pagaliau priėjo eilė atsiprašyti už vieną mylimiausių ir skaitomiausių mano autorių – Feisbuko ir G-pliuso anoniminį Blogerį Zeppelinusą, kartais dar pasirašinėjantį kaip Raimondas Navickas. Su didžiausiu malonumu ir nuoširdžiausiu nuolankumu atsiprašau už jo straipsnį „Neeilinis Delfi.lt portalo nusišnekėjimas – apie religiją ir reklamą“, nuo pradžios iki galo šmeižiantį UAB „Delfi“ valdomą naujienų portalą Delfi.lt. Prašau man atleisti dėl sudaromo ir autoriaus argumentais palaikomo įspūdžio apie naujienų portalo „Delfi“, jo žurnalistų ir pašnekovų nekompetenciją.

Kaip jau buvau atsakingai pareiškęs – UAB „Delfi“, valdydama lankomiausią ir skaitomiausią portalą Lietuvoje – Delfi.lt, samdosi tik išskirtinės kompetencijos ir nepralenkiamo profesionalumo žurnalistus.

Dar labiau atsiprašau už kitą to paties anoniminio asmens straipsnį, pavadinimu „Be pederastų Lietuva prapuls. Delfio mokslinykai šturmuoja naujas kvailumo aukštumas“, kuris vėlgi visas – nuo pradžios iki galo yra šmeižiantis, ir todėl aš už jį atsiprašau irgi nuo pradžios iki galo.

Ypatingai skaudu, kad skaitytojams buvo sukeltos abejonės, neva UAB „Delfi“ pasamdyti žurnalistai yra nekompetentingi pederastijos ir kitų iškreiptų lytinių santykių srityje.

Nuoširdžiai tikiu, kad kas jau kas, o UAB „Delfi“ kadrų atrankos specialistai atsakingai ir kruopščiai patikrina būsimų darbuotojų polinkį į homoseksualizmą bei tolerancijos visokioms lytinių santykių formoms ir būdams ribas ir atrenka tik tuos, kurie atitinka aukštus vakarietiškos civilizacijos ir demokratijos standartus.

Šis mano viešas atsiprašymas bus paskelbtas ne tik adresu LDiena.lt, kur buvo apšmeižtas ir pažemintas naujienų portalas Delfi.lt, jo darbuotojai, žurnalistai, vadovai ir valdytoja UAB „Delfi“, bet ir išsiųstas į visas pagrindines ir kai kurias nepagrindines Lietuvos žiniasklaidos priemones. Taip pat pilna apimtimi bus viešai publikuoti ir LDiena.lt domeno valdytojo Lauryno Ragelskio asmeniniame tinklapyje adresu http://ragelskis.lt bei socialinio tinklo „Feisbukas“ profilyje.

Labai prašau visų, turinčių galimybę prisidėti prie šio viešo atsiprašymo platinimo, nes tik demonstruodami savo pasirengimą bet kokia proga, bet kuriuo momentu, atsiprašyti nuskriaustųjų ir pažemintųjų, mes sugriausime uždarą neapykantos ir nepasitikėjimo vienas kitu ratą.

Tik pakantumas ir atjauta suteiks mūsų visuomenei ir mūsų valstybei galimybę transformuotis iš posttarybinio lagerio į laisvą ir atvirą moderniems pokyčiams monolitinį bendraeuropinį sociumą.

Būtent į tokio sociumo kūrimą, mano giliu įsitikinimu, ir yra nukreipta visa UAB „Delfi“ veikla. Palaikykime ją visomis išgalėmis – ir dar šiame gyvenime išvysime, kaip bus sukurta Naujoji Pasaulio Tvarka!

Tikiuosi, kad mano pavyzdžiu paseks ir kiti domenų valdytojai, kurių valdomų domenų adresais veikiančiuose tinklapiuose ir portaluose buvo ir tebėra patalpinta aukščiau cituota UAB „Delfi“ šmeižianti, žeminanti ir iš jos besityčiojanti informacija.

Su nekantrumu lauksiu ir stebėsiu, kaip UAB „Delfi“ atsiprašys:

  • Tomas Vilkinsonas (valdantis domeną webnode.com, kurio subdomenas yra adresu bukimevieningi.wednode.com),
  • Markas Cukerbergas (valdantis domeną facebook.com, kurio adresu veikiančiame socialiniame tinkle savo informaciją publikuoja Blogeris Zeppelinusas),
  • Laris Peidžas ir Sergejus Brinas (valdantys domeną google.com, kurių subdomeno adresu plus.google.com veikiančiame socialiniame tinkle tą pačią informaciją publikuoja tas pats Blogeris Zeppelinusas),
  • Metas Mulenvegas (valdantis domeną wordpress.com, kurio adresu veikiančioje internetinių dienoraščių sistemoje savo straipsnius skelbia Andrius Dzidolikas)
  • Marijus Urbonas (valdantis domeną faktai.lt, kurio adresu veikiančiame naujienų portale publikuojasi ir to portalo vyriausias redaktorius Artūras Račas).

Su visa įmanoma pagarba ir nuoširdumu

LDiena.lt domeno valdytojas Laurynas Ragelskis

Uždarosios akcinės bendrovės „Delfi“ direktoriaus Vytauto Benokraičio pretenzija, kurią tenkinant ir skelbiamas šis viešas atsiprašymas.

 

Vienas pasisakymas

Tavo neįkainojamas pasisakymas: